Skip to main content

În Review: Le Moulin Rouge Cabaret la Paris

Pentru romanticii, nici o vizită în orașul luminilor ar fi completă fără o noapte la original cabaret Moulin Rouge din Paris. Construit în 1889, clubul a fost esența unui boem, Belle Epoque Paris, în cazul în care artiștii convergente pentru a produce și să participe la spectacole pline de culoare și de avangardă. Moulin Rouge din Paris a inspirat zeci de omagii de la Hollywood, cel mai recent regizor fiind fest 2001 glitz Baz Luhrman lui Nicole Kidman.

Aceasta a furnizat, de asemenea, sursă de inspirație pentru al 19-lea pictor Henri de Toulouse-Lautrec, ale căror portrete iconice ale interpreților Moulin Rouge astăzi găzduit în Paris Musee d’Orsay.

Sau … Spectacular display cliseu Dull?

Pentru toate trecutul său plin de farmec, oferta curenta de la Moulin Rouge este adesea respinsă ca fiind o afacere mediocru, a produs-masă, cu o performanță de prost gust, care nu contrived justifică taxa de intrare la suprapreț. Dar când trei dintre invitații mei au exprimat interesul în spectacol, curiozitatea a primit mai bine de mine. Fără alte formalități, aici sunt unele dintre argumentele pro și contra de o seară la cabaret.

Pro :

• Plus loc, spatios evocarea turn-of-the-lea din Paris
  • interpreți talentați
  • simt autentic de cabaret

Contra:

• Liniile lungi, în ciuda rezervare
  • excesiv turistic
  • Nuditatea poate fi ofensator pentru unii

Bronari și se stabilesc în

Când am telefonul în sus pentru a face o rezervare pentru spectacol cu ​​două zile înainte, am spus spectacolul este complet rezervat weekend-ului: o surpriză dată că suntem în afara sezonului de vârf (decembrie).

Recepționer prietenos mă sfătuiește să încercați din nou în ziua de spectacol ca anulări sunt aparent frecvente. Luând sfatul ei, vom asigura o masă pentru noapte spectacol vineri (fara cina) la 23. Ajungem, după cum a sugerat, o jumătate de oră mai devreme și regret moment decizia. Coada de lungime mile pe bulevardul umed și vânt prezintă nici un semn de mișcare și demografice este cea mai mare parte turiști obosiți.

Cu toate acestea, o jumătate de oră mai târziu, suntem inaugurat la masa noastră și am transportat imediat la sfârșitul secolului al 19-lea boem Paris. Decorul de pluș și iluminare slabă creează o ambianță decadent și o mare parte din romantismul este încă prezent în club. Toulouse Lautrec ar putea avea dificultăți în a recunoaște, dar suntem impresionați în mod corespunzător și sorbi șampanie noastră, care face parte din afacere (două sticle pentru patru persoane).

Spectacolul începe

Spectacolul se deschide cu fanfara spectaculoase. Fetele sunt îmbrăcați în costume cu margele zgârcit în timp ce băieții purta costume de argint. Scena este agresându dramatică și punct de vedere estetic, dar nu și pentru pudică-inițial semi-nuditatea dansatoarele stabilește tonul pentru întregul spectacol. În timp ce scorul este de natură nedefinită „european“, versurile muzicii sunt toate în limba franceză.

acte de dans sunt caracteristica principală a Moulin Rouge, dar elementul de circ ridicǎ în curând capul său suntem distrați de unele acrobație destul de orbitor. mișcări ale interpreților sunt impresionante, dar am simțit o oboseală în unele dintre acțiunile – probabil, un rezultat al programului de trei-show-uri pe zi. Dansatorii par obosit prea, dar numai cu ochiul antrenat de tovarășul meu dramatic.

pacalelile Circus continua cu prezența de clovni, jongleri și un ventriloc talentat, care reușește să însuflețirea un public altfel supus (și de călătorie obosit). El alege patru participanți de naționalități diferite din mulțime, care părea repetat, dar aparent spontană.

Coregrafia fără cusur trasează diverse perioade din istorie, ne învolburat prin mayașii egiptenilor în 1940, complet cu dansatori leagăn – toate prezentate într-un ecran vibrant de costume colorate și muzică optimist. Trebuie să așteptăm până aproape de capătul show-ului pentru CANCAN tradițional francez, deși, în cazul în care loviturile înalte sunt scufundate într-o mare de tricolorului.

Spectacolul realizează câteva momente spectaculoase. Despre jumătatea, scena dă drumul la un rezervor de apă, în cazul în care un interpret de sex feminin înoată cu șerpi.

Iar final mai mare decât cea de viață se distinge prin costume roz cu blană.

Informații practice: Locul de amplasare, Contacte & Cum să rezervați

• Adresa:  82 Boulevard de Clichy, arondisment 18
  • Tel .:  +33 (0) 153.098.282
  • Metro:  Blanche (linia 2)
  • Rezervari:  Acestea sunt foarte recomandat, mai ales în timpul sezonului de vârf , atunci când scaunele vinde repede. Puteți rezerva , de asemenea , un pachet de cină și spectacol de bază aici: (carte directă prin Isango). Pentru un pachet all-inclusive , inclusiv o cină și spectacol la MR cu un tur al Turnul Eiffel.
  • Prețurile biletelor:  Vezi prețuri curente și locuri de rezervă aici
  • Meniuri Cina:  Franceză; Meniu CANCAN Toulouse-Lautrec Meniu; Belle Epoque Meniu; Meniu de prânz (opțiuni vegetariene disponibile). Pentru a vedea prețurile curente de meniu, accesați această pagină pe site – ul oficial.
  • Cod vestimentar:  Neat, este necesar seminformal la ținuta formală (fără adidași, tricouri și blugi, pantaloni scurți, etc.)
  • Opțiunile de plată:  numerar și toate cardurile de credit sunt acceptate
  • Vizitati site-ul oficial (în limba engleză)
  • Altele:  Fotografie, fumatul, băuturi și produse alimentare cumpărate în afara locul de desfășurare sunt interzise

Cuvântul meu final

Clișeele abundă în actualul spectacol Moulin Rouge , iar unele pot găsi cel mai bun și cel mai rău caz depășit ofensator. Pentru a fi corect, totuși, niciodată nu pretinde a fi altceva decât o intoarcere flamboaiant la original cabaret Moulin Rouge. Pentru un cabaret edgier, poate doriți să încercați Champs Elysees pe bază de Lido , un favorit printre parizieni. Ca un sceptic, am găsit Moulin ostentative, kitsch – ul și foarte-turistice orientate, dar încă o seară foarte plăcută și merită.

Dacă nu sunteți pus în afara de linii lungi și tarif turistic, Moulin Rouge este un one-off și experiență de neuitat.

You may also like